Yaseminberat00 Selamınaleyküm arkadaşlar 34 + dayım son zamanlar da malum havalar çok sıvcak olduğu için aşırı buz yemeye başladım bnim gibi yiyen varmı bebeğe bi zararı olur mu
1anne2nefes Yaseminberat00 lütfen yemeyin bi yakınım bebeğinde bu yuzden ciddi sorunlar oluştu şaka gelebilir bazılarına ama durum bu yönde zararlı.
osm Yaseminberat00 bende öyleyim kütür kütür buz yemek çok iyi geliyor. açıkçası bir zararı olacağına inanmıyorum 🙄
Pelin-08 Yaseminberat00 valla bende bi ara takmıştım şu sıcaklarda hatta hergün dondurma yiyorum aşırı soğuk su içiyorum bişey olur mu diye düşünüyorum ama arkadaşımda çok buz yiyodu çocugunda bi sıkıntı olmadı
Pelin-08 Yaseminberat00 netten baktım biraz şimdi buz yiyince annenin boğazları agrırsa hasta olursa enfeksiyon olursa kötüymüş bebegi zararı olmazmış ama anne hasta olursa aşırı soğuk yediği için vucüt dirençsiz kalır bebek vitaminsiz kalırmış
Elif47yalcin Benim görümcem kızında hamileyken yemiş şimdi ise her gün buz yiyor alıştım artık illa yemem lazım yemessem olmuyor diyor buz yemekten sesi kısık oldu kadının o kadar diyoruz kafayı mı yedin sen biraz artık şu buz yemeyi olmuyor diyor alıştım artık
Gktrkzbn2020 Bende sizin gibi resmen buz aseriyordum. Son 1.5 aydır kütür kütür buz ye buzlu sular iç şuan çok kötü hastayım. Kaç gündür oksurukten boğazım yara oldu dün geceyi acilde geçirdim 😥😥