Ela532 neynik Allahim yardımcın olsun inşallah tez zamanda atlatırsın inşallah hersey gelip geçer canım sık dişini cokmu ağrıyor dikişler normal dogummu daha çok zorladı sezeryan mi
neynik Ela532 benm açılmam çok rahat oldu bebek kanalda olsaydı çok rahat normal doğururdum. 10 cm a kadar saçma sapan sancı çektirdikleri için doğumum zorlaştı ve sonrasında sezeryandaki anesteziyide vücudum kabul etmedi:/