kcnr uzun zamandır girmediğim için yeni gördüm nst odası 2 kişilik oluyor her nst için önceden randevu alınıyor o yüzden sorun olmuyor. Benim sezeryan Doğum oldu tam net bir fikrim yok ama o gün ben sezeryan saatini beklerken bir arkadaş yapmıştı doğum, doğumhanede çekiliyor sancı doğumhanedede odalar var tek kişi oluyor her odada