Demetimufuk Merhaba hanımlar ikinci dogumumdan sonra rahim sarkması yaşadim ve istemsiz bir gebelik oldu şuan 29 haftamdayım digerlerini normal doğum yaptim ve bu sefer çok korkuyorum dogumdan. Boyle birşey yaşamiş olanlar varsa yardimci olabilir mi lütfen?
Meralcnbz Demetimufuk rahim sarkmasi bendede oldu canm 4 normal dogum yaptim suan tupum bagli olmasina ragmen hamileyim carsamba gunu sezeyanim var normal dogum istemiyorum korkuyorum gecen gun alttan muanem vardi ebe zor bakti rahim sarkmasi yuzunden elinle anlayamadi acikligim varmi yokmu diye makine ile bakmak zorunda kaldi sarkma ameliyati yapiyolarmis ama ozelde yapiliyor bayagi tuzlu oda kadinligimdan tiksindim artik😔
Fulyabaykan Demetimufuk merhaba rahim sarkması ameliyatı kaç saat sürüyor acaba bir bilginiz var mı birde zorlu bi süreç mi acaba
Demetimufuk Ysmmmnn doktora bile gitmedim tam gitmeye hazirlandim gebe kalmisim cok ileri boyutta olmadigini dusunuyorum ama hamileyken ayakta duramiyordum rahim agrisindan
Demetimufuk Meralcnbz bana hiç sezeryan filan demediler bide rahmin toparlanmiş dediler ben bu korkuyla nasil ikincam nasil etcem bilmiyorum
Meralcnbz Demetimufuk onun icin sezaryan degil canm tuplerimi aldircam tabi bunun icinde biyandan istemedim normal dogum rahim toparlar canm ama dış kisimda kotu bi goruntu kalio malesef tabi bu senin kacinci dogumunu yaptigina bagli ben 4 normal dogum yaptim oyuzden
Demetimufuk Meralcnbz normal doğumdan bir kac ay sonra operasyon yapiliyormus. Askı teknigi diyorlar hatta ama sezeryan olursa dogum aninda yapiliyormuş.
Meralcnbz Demetimufuk devlet hastanesinde gecerli degildir ama o canm ya özel hastaneler yapar onu ben devlette sezeryan olacagim😔
Demetimufuk Fulyabaykan ameliyat olmadim ki olamadan hamile kaldim dogumdan sonra ayni sey tekrarlanirsa duruma gore operasyon yapiliyormus
Karacaaa Fulyabaykan bu postunuzu gordum acaba sizde demi rahim sarkmasi var dogumdn sonra nasl.oldu gectimi ilerledimi bilgi verirseniz sevinirim