Mooommyy1 Son yarim saatdir bebek 5,7 dk arasinda kasiliyor bazejn kasilma 1 dk suruyor bazen saniyelik geciyor. Sancim agrim yok sadece genital bolgeye baski yapiyor . Doguruyor olamam dimi sancisiz 😬 doktora bilgi vermelimiyim
gokcekocyigit07 Mooommyy1 mutlaka danış sen doktoruna belki de acı eşiğin yüksektir hissetmiyorsundur olanlar var öyle, içinde kalmasın hem 😉
Mooommyy1 gokcekocyigit07 bazen olur oyle dedi doktorum , simdi daha iyim duzeldi gibi tesekkur ederimm 🙏
FadiMehmet Bende aynı durumdayım ama dediğiniz gibi ağrı sızı yok yada herhangi bir sıvı kaybı bebek doğum kanalına yerleştiği için olur dediler