Dilekkkk Elif112 gidecektim duydum kimi iyi kimi kötü dedi bebek yoğun bakım ünitesi yokmuş Didem doktor dışında diğerleri kötüymüş duyduğum bu umut a gidiyorum 4aydır Fatih bey e çok da ilgili
Elif112 Didem hanıma basladimda bende doğum yapan varmı diye merak ettim o hastanede memnuniyet derecesini merak ettim onla ilgilide birşey duydunuz mu acaba
Elif112 Him oylemi bende memnun kaldım Didem hanımdan ve muayene ücretine göre ultrasonunda 4 boyutlu olması beni çok şaşırtmıştı bende 34+1 im