İyi akşamlar arkadaşlar 22haftalık hamileyim bu aralar sürekli idrara çıkıyorum daha önce pek olmuyordu. Normalde bu aylarda idrara çıkma azalır son aylarda artma olur benim aşırı geliyo gün içinde kalktığım gibi. Sizce normal mi yoksa herhangi bir düşük belirtisi mi acaba cünkü bebek göbek deliğine yaklaşmış olmalı ama benimkisi sanki aşağda rahme baskı yapıyo