Tgb_123 7 haftalık gebeyim henüz çok yeni ama bişey hissedemiyorum Buda beni çok korkutuyo hayırlsıyla kalp atışlarını duysam bebeğimin
ozdenonay Tgb_123 ne gibi bir şey hissedemiyorsunuz? Daha kalp atışı duymak için zamanınız var yani normal endişe etmeyin 😊
Nesossssss Tgb_123 hayırlı uğurlu olsun inşallah 🤲 kusmuyorsan şükredebilirsin🙈 hiç korkma Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲