Benim 36. Haftamda sancım çıktı nst de ve hissediyordum. Nst deki görüntü tepecikler halinde dalgalanma oluyor. "Birde bugün doktorumla konuştum bana dedi ki karnının tamamı kaskastı kesilecek belin kasıkların karnın hepberaber bir ağrı hissedeceksin gerçek sancı bu şekilde olur dedi. Benim bebeğim çok hareketli ve hareketleri sürekli toplanma şeklinde oluyor. Karnım ve kasıklarım geriliyor karnım tamamen yamuluyor hatta bu olay hoca usg bakarken de oldu bak bu bebek hareketi dedi bana o zaman içim rahatladı çünkü gün boyunca oluyor gerçekten.