Munzurrrrr 58 ile hamile kaldım 68 ile sezaryen oldum doğum sonrası 58 e geri döndüm bi haftada hiç birşey yapmadım emzirdim ama tabi göbek var akşamları emzirmeye kalkınca lokum yiyorum boğazımı tutamıyorum doktor kontrole geldiğinde karın egzersizi vereceğim demişti şu an diyet yapmıyorum içerdeki yaralar iyileşince 6-ay geçince duruma göre bi sene geçince koşu yapacağım ne göbek kalıyor ne yağ hatta çok zayıflıyorsun birinci hamilelikte öyle yapmıştım. Haftada 2 kez 5 km koşuyordum koşu bantıda olur yol koşusu orman koşusuda olur yiyeceklerde salata gibi et gibi öyle şeyler hamur yememiştim