Huseyinege Kızlar merhaba.17.haftaya giriyorum cinsiyetimizi henüz öğrenemedik çarşamba nasipse öğrenicez 🤗sizin nasıl gidiyor hamilelik neler yasiyorsunuz🤗🤗
bhbebikannesi Bizde 17+1 iz oğlumla 😍Bulantılarım hala geçmedi ama minik minik hareketler her şeyi unutturuyor ♥️