Rabiaakrtl Selamlar arkadaşlar ben bugün doğum yaptım çok şükür ikimizde sağlıklıyız evimize bile geldik ama bebeğim çok küçük ve zayıf doğdu bekliyorduk böyle olmasını zaten emZirme konusunda çok sıkıntı çekşyorum bebeğim tam anlamıyla ememiyor emmesi için zorlamalımıyım yoksa pramatüre mama takviyesi mi yapmam lazım çünkü aç doymuyor çok üzülüyorum
ogretmenveanneyim-61 Rabiaakrtl Sağlıkla büyütün bebeğinizi. Emzirmeniz daha doğru diye düşünüyorum. Tabi siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz. Ömrü bahtı güzel olsun.
svdmm16 Rabiaakrtl hem emzir hem mama ver canım Şekeri düşmesin hiiiç de canını sıkma sütün artarak gelecek sabret ❤️
Hafsa533- Rabiaakrtl Öncelikle geçmiş olsun Rabbim analı babalı büyütsün İnşallah sizleri ona onu sizlere bağışlasın Rabbim Amiiiinnnn emzirmeyi kesinlikle bırakmayın fakat bir yandanda mama takviyesi yapın bebeğiniz sarılık olmasın sık sık emzirmeye çalışın mamasını düzenli saatinde verin o sürekli uyumak ister n fazla bir buçuk saatte bir göğsünüzü verin
Edatkgz Merhaba canım tabiki herkesten çok bebeğini düşünen sensin fakat direnebildiğin kadar diren gerekirse saatlerce ama göğsünü tutmasını sağla öncelik anne sütü bende 1 aydır sezeryanla doğum yaptım ilk önce sütüm gelmiyordu boş olmasına rağmen emzirdim Tabiki mama da verdm ama kesinlikle biberon veya kaşıkla değil bebeği gögsüme tutturup gögsüme damla damla mama damlatıyorduk bebek gögüs ucumu çektiği için gögüsten geldiğini düşünüyordu 😅 vede göğüs kanallarım zamanla açıldı bi kaç gün böyle sürdü süt gelene kadar 🙈
pamk00 Rabiaakrtl öncelikle hayırlı olsun rabbim sana bağışlasın canım mama takviyesi yapmanı öneririm çünkü gelişimi için çok önemli önce memeni ver emzir sonra mama ver kendini toplasın aç kaldıkça gelişimi sabit durur kilo alımı da olmaz bu da bebeğin gelişimi için çok önemli kardeşim 8 aylık doğmuştu annem mamayla besledi çok çabuk toparladı boyu kilo falan bir sakıncası olsa mama üretilmez diye düşünüyorum tabiki de öncelik anne sütü fakat emmiyorsa yada süt yoksa aç kalıcak bebek daha kötü benim düşüncem bu size kalmış yine de 🥰
Gonul_enes Rabiaakrtl emmemesi neden, reflekslerimi gelismemis, yoksa gogus ucunuz yada sutunhz mu yok,anne sutu almali tabi varsa, olmadi sagip icirin, yada mama verin ama ac kalmasin yeni dogan sariligi hepsinde var ac kalipta ilerlemesin
Ysmmmnn Rabiaakrtl emzirin bol bol sütünüz hemen gelmez damla damla gelr ama siz emzirmekten vazgeçmeyin göğüs ucunzu doğru tuttuğundan emin olun yoksa göğüs ucu yaralarınız olur gözünüz aydın kaç kilo doğurdunuz