Ecemmmmmmmmm Herkese merhaba, üçüz gebeyim ve arada avuç içlerim kıpkırmızı oluyordu. Bugün biontech birinci doz oldum farkettim de avuçlarım yine kızarıyor neyden olabilir bilen var mı?
FatmaB58 Ecemmmmmmmmm canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim anneme de aşı sonrasi el avuç ayakta kızarma ve kaşınma oldu muhtemelen bir alerjik reaksiyon gösterdiği için oldu çok geçmiş olsun
Yaprak- Ecemmmmmmmmm merhabalar benimde hamilelikte oldu oğlum 4 yaşında ve halen avuç içlerim kırmızı korkulacak bir durum deyil
FatmaB58 Ecemmmmmmmmm geçti çok şükür annem doktora başvurmadı ama siz gebesiniz sormakta fayda var diye düşünüyorum ben