Suheyla83 Arkadaşlar selam memorial hastanelerine giden varmı doğum sonrası ziyaretçi yasakmı acaba çoğu hastanede ziyaretçi yasak değil doktorum yasak oldugunu söyledi ama esneklik olmuyormu
Asdfjsjdkks Suheyla83 canım ben bahçelievler şubesinde doğum yaptım. Hiç esneklik olmuyor çok katılar. Annem gelsin diye ağladığım halde kapıdan 5 dk görmüştüm yüzünü o kadar. Çok iyi yapıyorlar bence
Suheyla83 Asdfjsjdkks ya evet aslında iyi bişey ama insan annesini ablasını görmek isyor o anda yanında üzüldüm :( )