Merve026 Öyle güzel, öyle tatlı ki. Iki gün önce nisanım gelmişti.. dün sabah doktorum kontrol için çağırdı. Nst ye girdim ardın dan da çatı muayenesi yapıldı. Ne sanci çıktı Ne de açıklık var dedi doktorum. Sen git 2 hafta sonra gel dedi. Bende dedim ki bu çocuk 2 hafta beklemez. Sen mi doktorsun ben mi dedi ( tanıdık olduğu için espri babında ) tmm görücez dedim çıktım. Aradan ortalama 4 yada 5 saat geçti eşim işten geldi. Birlikte oynadığımız bi telefon oynu var, başladık onu oynamaya 😊 dedim bu çocuk iki üç güne gelecek. Bende öyle hissediyorum demeye kalmadı eşim. adet olurken kan ılık akar ya onun gibi bişey hissettim koştum lavaboya. Eyvah dedim kos suyum geliyor. Kıyamam duygulandı ağlamaya başladı 😍 hemen hazırlandık hastaneye geldik ama 1 cm açıklık var sancı hala yok. Neyse yatırdılar beni iki saat geçiyor açılma yok. 5 saat geçiyor yok. Sabah 10a kadar bekledik açılma yok. Dogumhaneye aldırlar dayadılar süni sancıyı. Ben hayatımda böyle bi sancı yaşamadım yalan söyleyemem. Doktor da demez mi açılma olmazsa 24 saat burdasın eyvah dedim yandık ölcem bu acıyla. Öğlen 12 oldu 1 oldu. Bizim açılma sadece 1.5 santim oldu. Derken sancılarım dayanılmaz hal almaya başladı bi ara 3 dakika kadar kesilmişti sancim o zaman icim geçmiş ( malum gece hiç uyuyamadım) belki bazilariniz inanmayacak ama karşımda iki tane güzel yüzlü dede gördüm. Çok acı çektin demi yeter mi artık bu kadar dediler.. yalvaririm son bulsun dayanılacak gibi değil dedim. Hemen irkildim sonra ebe geldi baktı 6 cm açılmış bebeğin kafası da çatıda elime değiyor. Hadi az sabret az kalmış dedi daha arkasını dönmeden bi ıkınma hissi geldi bana. Baktık saçları göründü melegimin . Hemen masaya aldılar kalçadan iğne yapip iki kez ikin kafası iyice gelsin kesik aticaz dedi. Rabbim güç verdi ilk ıkınmasa geldi kızımın kafası. Hemen küçük bir kesi ve yağ gibi kayiverdi meleğim. Direk boynuma yatirdilar öyle güzel kokusu vardı ki allahım boyle bir his olamaz. Fakat gününden erken doğduğu için ciğeri gelişmemiş daha yavrumu öpüp koklayamadan yogunbakima aldırlar. Ama ne olursa olsun onu gördüm kokladım ya değil 20 saat sancı 200 saat bile çekerdim. 💕 bu arada bebeğinin suyu hiç kalmadiig için ben boyle yoğun ve şiddetli ağrı çektim korkulacak bişey yok allahın izniyle hele onu görünce zaten herşeyi unutuyorsunuz 💕 rabbim tüm anne adaylarını benim gibi iki ikınmada kurtarsın :) birde rica etsem kızım için dua eder misiniz. ;(
Mutlulugum Gözun aydin canim, Allah hayirli evlat eylesin. Dualarim senin minik bebeginle. Insallah hemen getirirler yanina. 🙏🏽💕😘
Merve026 Mutlulugum amin cnm inşallah hemen gelsin evet. O kadar bekledim tam kavuştuk derken şimdide bu çıktı
Kivito Hayırlı olsun çok duygusal doğduktan sonra aklınız hep ondadır ciğeri inşallah gelişir yanınıza getirirler bianönce hayırlısıyla Allah yavrunuzu ve bütün yavruları korusun
Merve026 Kivito allah razı olsun aminnn evet bütün yavruları korusun rabbim. Azonce görmek için gittim yogunbakima o kadar çok bebek varki icim eridi resmen. Insallah biran once hepsi iyi olsun
Merve026 939918 amin cnm evet darısı size. Rabbim tüm hamileleri bir avazda kurtarsın. Inanın korkulacak tek birşey yok sadece ebeler ne derse yapin ki işiniz kolaylassin .