Hlya_35hsyn Eşim oğlumla salı gununden beri ateşli.corona testi negatif ama 5 gundur eşimin ateşi düşmüyor o kadar iğneye antibiyotige rağmen.doktirlar salgın var diyor doğrumu böyle bişe başına gelen varmı
Eses0707 Hlya_35hsyn ateşi çıkmaya başlayınca ılık duş aldır, sirkeli soğuk suyla alnına ayaklarına havlu koy ve parol içsin günde 4 taneye kadar izin veriliyor benim eşimde böyle geçirdi atlattık çok şükür 🤲 sizde atlatırsınız inşaallah 🤲
Hlya_35hsyn Elika0 yapıldı temiz kan cigerde dinlendi hiç bişe yok sebepsiz yere sadece yüksek ateş ve çok inatçı o kadar ilaca rağmen asla düşmüyor
Eses0707 Hlya_35hsyn test yanılabiliyor bazen 2-3 gün içinde ateş düşmese tekrar test yapsın ama bu sürede evde kalın bence başkalarına da bulaşmasın bol bol c vit ve Ateş için tavsiyelerime uyarsanız kolay bir şekilde geçer inşaallah Allah şifa versin çok geçmiş olsun
Eses0707 Hlya_35hsyn kişiye bağlı beraber geçirmiştik bende 2 gün hafif ateş oldu sadece ama eşimin sürekli vardı duş alıyordu geçiyordu 1 saat sonra tekrar çıkmaya başlıyordu 5-6 gün sürdü böyle
Ayse6058 Ayn salgın var bzım burda oyle a aynı zamnada covıtte çoğaldı kan verdgse çıkmadıysa sıkıntı yk
Hlya_35hsyn cyln_hnm bizim sadece belirti ateş başka bişe yok ve düşmek bilmiyor doktorlar salgın var bizde bilmiyoruz diyorlar
Ayse6058 Hlya_35hsyn parol ağrı kesici antibiyotik ıcm bn öyle atlattım vücut dırencınz düşmesin kı kolay atlatınız