kubraytekinayan Günler geçmez oldu inşaAllah Biean önce sağlıklı bir şekilde benişlerimizi kucağımıza alırız bu sıcaklar artık çekilmiyo sizin nasıl geçiyor günlerinz ? 🤦♀️
eylul02 kubraytekinayan bizimde son 18 sabırsızlıkla bekliyorum 😍nefes darlığı çekiyorum artık geceleri yatamıyorum zor geçiyor biraz
Fndmrplt kubraytekinayan Antalya’da yaşıyorum klimanın karşısından çekildiğim an ter içinde kalıyorum son 6 günüm 3. Kez grip oldum 🤪😭
kubraytekinayan eylul02 şuan normal doğum düşünüyorum haftaya cuma çatı muayenem var inşaAllah bir sorun olmazda normal doğum olur diye umuyorum 😊