Valla kızlar ben o hayatı yaptım kışa geliyordu aldım herşeyini son aylar ağırlaşırım soğuk olur çıkamam diye ama nasip işte kaybedince bebeğimi hepsi kaldı elimde şimdi hamileyim 35 haftayı tamamlamadan bir çorap Bile almam içim acıyor eşyalarını her yerde çektiğim her çekmede bir eşyası çıkıyor erkenden başlamayın derim hayırlısıyla alırsınız kucağınıza inşAllah bende sağlıklı kucağıma alırım ☺🤰🤱🏻