Daha az önce eşime çok mu sıcak ben mi yandım yine dedim elim, ayağım ateş her zaman ki gibi ve klima çalışıyor, eşim de dedi ki senin yine hormonlar aktif ben üşüdüm bile 🤣🤣 ilk gebeliğimde ilk aylar öyleydi bunda hep böyle, sonra da lohusalık ateşi olacak daha, yanmaya devam bacım 😁