mutlugebeee MinikCeviz arifoğlundan aldığım çatlak bakım yağı, susam yağı, badem yağı, sarı kantaron yağı, kayısı yağı, frei öl markasının çatlak için yağı hepsini kafama göre sürüyorum günde bir kez🙏🏼 26+3′ üm henüz çatlamadım umarım çatlamam😂
Elika0 Ben biooil kullanıyorum. İçeriği temiz. İşe yarayıp yaramadığını da doğumdan sonra görürüm artık 😂
MinikCeviz Elika0 çok öneren var bu kremi ben ill gebeliğimde vaselin sürdüm hep hiç çatlamadım 🤣 ama biraz bakınca pekte saglıklı değilmiş o yuzden Sormak istedim cok teşekkür ederim😍
Colaklardankubra mutlugebeee nasıl ya ben daha 16 haftalığım kalçam da çatlak olmuş ve daha 1 kilo aldım 😣
mutlugebeee Colaklardankubra kuru mu cildin acaba ben bir de 10 kilo aldım🤦🏻♀️ Bol bol yağlan demek yatkın vücudun çatlamaya