DsMom Bu gece 39+3 oluyoruuz ne nişan vaar ne sancı🙃 en son bebeğim kanalda bile değildi😅 yanii DOĞURAMIYORUM! Help!
Kubra_baydar DsMom bende 39+4 oluyorum ama ne sancı ne ağrı ne bir belirti yok 😂😂 ayniyiz seninle canm 🥰
Bsrakya 40+2den sesleniyorum bana da HELPP ne sancı ne Nisan hic birsey yok salı günü yatisim yapılıyor 🙈 normal istiyorum insallah normal olur
DsMom Busbus2020 Benimki de kıız😍 ama ne oluyor bu kızlara anlamadım gitti😂 nazlı çıktılar. 40 dolunca bekleyecek misin peki?
Fero94 An itibariyle 9 ay 10 günü tamamladık. Ne yazık ki gelmiyor. 34 te erken doğum riski oluşmasına rağmen. Ağrı ve acılı 7. Hafta. Doğmuyor,doğamıyor. 🤦🏼♀️🙄 Hepimiz tez zamanda sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize inşallah. 🤲🏻
Kubra_baydar DsMom aynn😂bende ikide bir post açıyorum belki gelir diye umarak ama gelmiyir ki nasıl getirecem anlamadım 😂😂
Kubra_baydar DsMom amin amin Allah yardım etsin ne diyim gelesi yok bunların daha da çektirecekler belli 😂😂
DsMom Busbus2020 Ben tedirgin oluyorumm. Bazıları kakasını yapıp yiyormuş ya. O beni aşırı aşırı korkutuyor☹️
Busbus2020 DsMom benim kardeşim de yedi ya sonrasında küvözde kaldı bi süre topladı sonrasında aklına kötü şeyler getirme bence
DsMom Busbus2020 Ne bileyim işte tecrübesizlikten mi hormonlardan mı deli gibi oldum iyice🤪 Doktorlarımıza güvenip karar vermek en doğrusu gerçekten
Busbus2020 DsMom bende öyleyim acaba kordon dolanır mı dolansa anlar mıyım bi de sağlık çalışanıyım hani hastanede sürekli hastaları görüyordum hasta bebekleri felan insan cidden tedirgin oluyor ama bazen bazı şeylerin önüne geçilmiyor allah kötü olandan sakınsın meleklerimizi güzel düşünelim güzel olsun 🙏