Minikpandam1 Kızlar 34+4 günlüğüz ve yavrum hala ters yani makat aşağı ve 24-35 arası kanala giriyor diye duydum yani artık düzelmez mi bu kız 😢🥺
07-02-2019 Minikpandam1 bende cok merak edıyorum doktorum 32 de makat gelıs ddı 33 tekrar kontrole cagırdı anlamadım
Zehrayrr Minikpandam1 canım benim 34 te makat gelişti 35 te baş geliş oldu 36 da tekrar makat gelişti doktorum 38 e kadar dönmezse sezeryan olacaksın dedi dün 37 haftalık olduk tekrar baş geliş olmuş döner yani endişe etme bende endişe etmiştim baya ama çok şükür döndü 😍
Minikpandam1 07-02-2019 banada2 hafta sonra gel dedi bu hafta 2. Haftam olucak çarşamba ama gitmicem bıktım hastalere gitmekten
Prrensannesiii Doğum anına kadar vaktin var canım ben de 34+0 üm bekliyorum. Doğum anında dönen bebekler var
Minikpandam1 Prrensannesiii kayınvalidem kanada girdikten sonra düZelmez demişti emekli ebe olur kendisi
Eda-5807 Minikpandam1 bende 34+3 haftalığım benımkı 30 haftalıkken döndü normal Doğum pozisyonunda beklıyoruz bildiğim kadarıylada son ana kadar donebılıyorlar
Elif_Eda Minikpandam1 Kızz yok beee 30 dan sonra dönen de var 34 den sonra dönende var doğum zamanı dönen dee 😊😊 Bizim kız 34 de döndü baş aşşağı ama daha kanala girmemiş..Ama dönüp tekrar kafası yukarı şekilde dönen benekerde var😊Acelee etmee dönerr dönerr