Bugün 11. Günüm, 26 haftalık hamileyim. İki doz Sinovac aşısı olmuştum. İlk belirtilerim şiddetli öksürük, burun akıntısı ve tıkanıklığıydı. Mutasyonlu virüs olduğu söylendi. Belirtilerim gittikçe arttı ve ateş, tat ve koku kaybı eklendi. Doktor kontrolünde antibiyotik kullandım. Günde bir fincan ıhlamur-nane-limon-zencefil çayı , bol su (sade ve limonlu), ilk günlerde portakal suyu ve meyve tükettim. Ara ara da zencefilli ballı süt ve kefir içtim. Şuan daha iyiyim ama öksürük tam anlamıyla geçmedi halen.