Boncuk123 Kızlar yumurtlama dönemindeyim sanırım ama lekelenmem oldu ?? Değerlendirmeli miyim ? https://www.hizliresim.com/koelcxo
Zeyna27 Boncuk123 yumurtan geliştiği için kanama olmuş olabilir canım değerlendir bence kaçırma günlerini
Cutemomy Boncuk123 benimde aynı lekelenmem oldu ama yumurtlamanın 5.günü oldu. 15 agustos adetim bitmişti. 23 agustosta çatlama oldu. Dünden bu yana kahve turuncu pas rengi akıntım var. Sizin kaçıncı günün testi bu? Tam koyu değil sanki
Zeyna27 Boncuk123 canım bazen olabiliyormuş benim başıma gelmedi ama duydum yani yumurtlamada kanama olabilir çok çok olmaması kaydıyla