ssssxsss Selin12- Kucuk tansiyon fazlasiyla dusuk cikmis. Tansiyon aletin guvenilir mi? Tekrar ölcmeyi dene bu tansiyonla suan baygin olman gerekirdi nabzin gayet iyi carpinti 100den fazla nabizla olur genelde
ssssxsss Selin12- Öyleyse mutlaka acile basvur kalple ilgili bir sikinti olabilir kucuk tansiyonun cok dusuk mutlaka EKG yaparlar Allah yardimcin olsun
Minikpandam1 Selin12- kuzum benim o zamanlarda 9′du hiç sorun yaşamadım normal şuan yüksek çıkıyor bnim
Selin12- ssssxsss hastaneye gittim doktor kardiyoloji görmesi lazım dedi randevu alıp gel dedi eve yolladılar
Selin12- Syda01 iyiyim bir daha din gittiğim doktor kardiyoloji görmesin gerekiyor dedi randevu alıp gitmem gerekiyormuş hiç bir şey yapmadan geri yolladılar