BebekveAnneler Gebelikte kültür alınır mı? Hangi ayda veya hafta da alınması uygun? benim üreplasma bakterisi vajina da üredi. Antibiyotik verdi kullandım. Ama tekrardan kültür almadı.
fenci_anne BebekveAnneler benden almışlardı canım çok fazla akıntım var diye ama kaçıncı haftada aldılar hatırlamıyorum
Eylul0652 BebekveAnneler bence tekrar kültür yaptırın üroplazmanın besiyeri farklı ve üremesi zor bir bakteridir eşiminde mutlaka tedavi olması gerek yok boşa kullanmış olursun antibiyotiği kesın sonuc için pcr yaptırmak daha mantıklı
ZumrutHanim BebekveAnneler sikayet oldukca alinip ilac verilmeli enfeksiyon tehlikeli ama doktorlara bunu anlatamiyiruz sanki kültürü kendi calisiyor
BebekveAnneler Eylul0652 kültür icin gerek yok artık antibiyotik kullandın dedi unut gitsin üreplasma bakterisini dedi. Şoka girdim ben 6. Haftadayım olur mu? Kültür alttan ?
Eylul0652 BebekveAnneler pcr yaptır mutlaka eşimle teması kes oda antibiyotik kullansın dısardan alınan bakterıdır üroplazma bakterısı
BebekveAnneler Eylul0652 eşim de ben de antibiyotik kullandık. Fakat henüz gitmedik tekrar test yaptırmadık kültür alınmadı ama bu hafta gideceğiz
Eylul0652 BebekveAnneler kültürde üreme olmaz üroplamaz kültürde cok zor üreyen bir bakteridir üreme olmaması temiz anlamına gelmiyor o yüzden pcr yaptırın diyorum bu arada antibiyotik olarak hamgi antibiyotiği kullandınız
BebekveAnneler ZumrutHanim kültür sonucum idrar olarak yapıldı negatif. Ama vajinadan kültür almadılar
ZumrutHanim BebekveAnneler Ben d ebugun geldim yine idrar verdiremedim sadece kultur aldi halbuko bende bobrek genislemesi var ve idrarda kan protein bakilmali
ZumrutHanim BebekveAnneler onemsiz olurmu ilerleyince hastaneye düşürüyor sonda taktiriyor mudahale gerektiriyor buyuyen tarafa yatma yan agrin oluyomu