EsmaaaaMeva1 Kızlar 30+4 haftalık hamileyim dün evde sukuat ve bel ağrısı için hamilelik haraketlrne başladım bugun de yürüyüşe başladım . Allah nasip ederse normal doğum olsun istyrm sizce erken mi başlamışım?
Roosendaal EsmaaaaMeva1 sguata erken baslamissiniz genelde bebek kanala girdigi vakit sguatla desteklenmesi gerekiyormus yuruyus yapa bilirsiniz ama bence 34,35 haftadan sonra merdiven inip cikma, sguat baslamalisiniz
Kaderx EsmaaaaMeva1 çok geç . Ben ilk haftadan itibaren yapıyorum esneme hareketleri pilates yapıyorum yürüyüş egzersiz yapiyom sguat 15 haftalarimda fln başladim 32+2 oldum
DerinsMomm Sanırım squata 35.haftadan sonra baslanıyor ama emın değilim.Doktorunuz sizi daha iyi bilgilendirir
Kaderx Roosendaal 16 haftada yapiliyo çok faydalı sguat ayak kasları karın kaslari kalça kasları pelvik kası güçlendiriyor
EsmaaaaMeva1 Kaderx bn bırakmak zorunda kaldım çünkü onları yptğm zmn kasıklarım şiddetli şekilde ağrıyordu doktor bırakmamı söledi erken doğumu tetikler dye ypmyrm artk