Aleyna71doluay Hanımlar 6 haftalık hamileyim düşük riskim var kanama oluyor sizce ne yapmam gerekiyor bulantım aşermem olmuyor
Yagmur00 Aleyna71doluay cubuk kireker ye canım ıyı gelıyor ve yat hiç kalkma tuvalet disinda allah sıfa wersın canım
Boncuk123 Aleyna71doluay kanama alanı nerede tam olarak ? Progestan ve iğne vermesi gerek. Dinlenin bol bol su için
Elika0 Doktorunun söylediklerinin dışına çıkma bence. Herkeste farklı olur gebelik. En doğru bilgileri de doktorun verir. Uzanmamaya dikkat et ağır kaldırma ve mümkünse bu dönemi yatarak geçir..
Aleyna71doluay Boncuk123 iğne verdi lakin idrar sonrası oluyor dinleniyorum bol bol su içiyorum ne zamana kadar bu devam eder bilemiyorum