Kızlar merhaba biz şuan 28+3teyiz.Başından beri özele gidiyorum ancak, doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneyle ilgili iyi şeyler duymamaya başladım.Acaba Pendik civarında devlet hastanesine gidip memnun kalan var mı?Önerebileceğiniz doktor ve hastane isimleri varsa öğrenmek isterim.Şimdiden teşekkürler 😊