Yavasi Kızlar dün tetanoz aşısı oldum dün bisey yoktu ana bugün kolumda ağrı var böyle olan varmı korktum
Nazli_ayar Yavasi 3 gün ağrıdı üstelik üzerine bile yatamadim. Sonra geciyo abartilacak bişey değil bence. Dayanamiyosan bir ağrısı kesicie ic
Hsrt1 Yavasi benimde ilk gun oldu. Aglicaktim agridan artik. Hamile kaldigimdan beri hic agri kesici icmedim o yuzden kol.agrisi icinde icmek istemedim. Ama surekli koluma buz torbasi koydum. Cok iyi geldi.
Yavasi Merve171214 benimde 1 ay sonra 2.ci olucak aslında hic yaptırmayı dusunmuyodum ama yaptirdim iste yine bakalim 2 ci yaptırmak çok agrirsa
Prenses_annesii06 Bende perşembe günu oldum ilk gun hatirladigim kadariyla pek yoktu ama 2 gundur agriyor bugun biraz gecti 😊
Yavasi Prenses_annesii06 bende kendi kendime aşı oldum hic bisey olmadı dedim 😊ilk gün bisey olmadı bugün akşam başladı ağrımaya
Prenses_annesii06 Yavasi valla oyle oluyo ya gecer insallah hamilelikten dolayi sol tarafs dogru uyuyorum ama agridan tabi dun gece kolumun ustune uyuyamadim bakalim insallah bugun uyuyabilirim☺