AseLenaMom Clementinee Yok günlük ped olmadan asla duramıyorum sarımsı akıntı sümüksü resmen sabahtan beri çok yoğun geliyor
AseLenaMom Beril123 Oda oluyo şeffaf bildiğin su . Sızıntı şeklinde amniyon sıvısı akıyormuş öyle duymuştum ama bilemiyorum ya endişeleniyorum çoğunlukla
Gizosmer Beril123 Beril123 su gibi akıntı sorunu bende de oluyor. Amniyon sıvısı mı acaba diye tedirgin oluyorum. Benzer durumla karşılaşan var mı doktora danıştınız mı?
Sita3434 Benim de 34.hafta sarı akıntım var enfeksiyonu yok ama doktor normal kabul etmiyor şeffaf ve beyaz normalmiş bana antibiyotik verdi akıntı in onları kullanıyorum akıntı doğum esnasında bebeğe geçip enfeksiyon yapabilirmiş
AseLenaMom Sita3434 Bana enfeksiyonu geçirmek için vermişti . Enfeksiyon geçti şükür ama akıntım çok olmaya başladı randevuma gidince soracağım
Ayselik7c Bende 38+2 yim benimde aşırı derecede resmen hissediyorum aktığını sıcaklığını falan hatta afedersiniz ama beyaz bembeyaz akıntım oluyo sürekli olarak .
Sita3434 AseLenaMom bana da canım enfeksiyon geçti su an yok ama akıntı icin tekrar başlattı doğumda olmaması lazımmıs
MirceaLones Akıntı şeffaf yada beyaz, homojen kıvamlı ve kokusuz olduğunda normal kabul ediliyor. Bu şekilde olmayan akıntılar için mutlaka doktora danışmak gerekir hem kendiniz hem bebeğiniz için.
Beril123 Gizosmer ben son kontrolümde akıntım çok oluyor dedim suyun gelirse anlamazsın dedi fitil verdi onu yapacağım ,