Hilaliii inanırmısın benimde yok doktor alttan muayene etti kanamam vardı diye dedi çok mantarın var kaşıntın varmı . dedim gram yok ne yanma ne kaşınma hiç birşey yok 🤔 dedi çok fazla var bide. Bana fitil verdi kullandım. Geçen hafta gittim söyledim işte bakar belki bitmişmi diye ama bakmadı kremle fitil yazdı ben kullandım iki gün olmayan kaşıntım başladı . 🤷♀️ Bıraktım kullanmıyorum. Eğer kaşınırsa kremi kullanırım🤔 ama kaşıntı varsa çok etkiliymiş. Bende yok diyemi ne anlamadım kaşıntıyı arttırdı.