Kizlar yardim edin. İlk kizim dogumdan itibaren emmeyi reddetti. Emme refleksi vardi emebildigini gosterdi, sutum ve gogis uclarimda hic bir sorun yok problem beni emmek istememesindeydi ve 5ay sagarak sutumu biberonla vermek zorunda kalmistim. Emzirme hemsiresi tutmustum o da sasirmisti duruma.. Su an ikinci kizimi kucagima alali 3gun oluyor ve ayni durumu yasiyorum ne yapacagimi sasirdim. Goguslerim dolu dolu, bebegimin aclik krizlerine giriyor ama emmek istemiyor. Hemsireler ebeler ne yapacagini sasirdi.. Aranizda bu durumu yasayan yada onerileri olanlar var mi? Dua beklerim ❤