oznurack Anneler özellikle tecrübeli gebelere sesleniyorum.. Benim ara ara rahim ağzında sancılarım oluyor. Hala kasıklarım ağrıyor en son 8 haftalıkken gördüm bebeğimi şimdi pazartesi 10 haftalık oluyor normalde ikiliye gitmem lazım ama ben çok evham yapıyorum ondan önce de bi kere muayene olmaya gidicem ☹️ Çok korkuyorum bişey olur diye normal mi bu sancılar ara ara oluyor ama geçiyor çekilmez bi sancı da değil yine de işte siz beni anlarsınız 😇
Sevilesi oznurack çok tecrübeli degilim Ama benim de 8 haftalık aynı ağrı bende de var yumrukla baskı yapılıyor gibi doktorum normal dedi ama idrar testi istedi her ihtimale karşı. Azıcık enfeksiyon cıktı. Ama sorun yok dedi. Sende önce kontrole git bence idrar testi ister diye dusunuyorum🤗🌸
Selin12- oznurack benim 3.hamileligim daha önce böyle olmamıştı oyuzden 3 farklı doktora gittim ve hepsi aynı şeyi söyledi kanaman yoksa normal dedi
Seyda1453 Benim 3 aylık olana kadar tarif ettiğiniz türden sancılarım olmuştu, özellikle sanki adet olcak gibi oluyordum, muhtemelen tehlikeli bir durum değildir fakat çok şüphe duyuyorsanız gidin elbette
melikedurmus_ Canımmm instagramda bir sayfa gördüm prenataldiyetisyen diye bir diyetisyen ebeyle birlikte çalışıyor . Ona sorabilirsin sorularını ben ona sormuştum 🥰 işin içinde olan birinden net cevaplar almak rahatlatır