HavvaBal Hatice_delikts Canım Şifa hastanesine gidiyorum ben Nihan hanım ona gidene kadar 3 doktora gittim devlette ama hiç memnun kalmadık eşimle. Muayene ücreti 115₺ Genel olarak testler falan da uygun instagram sayfasından takip edip gitmiştim iyiki de gitmişim diyorum. Bakmak istersen Nihan Özdemir
Prlkelif Hatice_delikts Ersoy’da Şebnem hanıma gidiyorum muayenesi 150 TL doğum ücretleri en son sorduğumda normali 3250 TL zorunlu sezeryan 3500 TL idi
Yaagmurr Hatice_delikts Pendik şifa da nihan özdemir gerçekten çok ilgili evime yakın diye 2 kere muayene gitmiştim o kadar güzel ilgilendi ki sanki takipli hastasıymışım gibi yakın ve sıcaktı zaten bir zamanlar forumda soruları falan da yanıtlıyordu benim zamanımda muayene ücreti 95 tl idi şuan nedir bilmiyorum ama
Handan_65 HavvaBal Bende Nihan hanıma gidiyorum Çok tatlı bir doktor ya bende başka özele gidiyorum doktor xok hava yapiyodu konusmuyirdu nihan hanımı buldum orayı biraktm
HavvaBal Hatice_delikts eğer burda karar kılarsan Tuzla kart varmış muayene de ve doğumda nakitte %20 kartta %15 indirim oluyormuş bende bu hafta çıkartıcam sonra da randevum var zaten indirimli giricem inşallah, umarım aklına yatan iyi bir doktora denk gelirsin sende 😊
Hatice_delikts HavvaBal yaa güzelmiş :) Allahım iyi doktorlarla karşılaştırsın şu doktor arama stresi başa bela☺️ araştırmak gerek 👍
HavvaBal Hatice_delikts öyle gerçekten. benim ilk gebeliğim ilk kontrole gittiğimde hiç ilgilenmediler suratsızlardı bide moralimi çok bozmuşlardı kese etrafımda kanama varmış o zamanlar onu bile söylememişlerdi Şifaya gittiğimde öğrendim. İnşallah bütün anne adayları olarak sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 😇
Hatice_delikts Yaagmurr teşekkür ederim canım benim. Şifaya yol görünüyor gibi. peki yüzyıl hastanesi ile ilgili bilgin var mı?
Tubcg Hatice_delikts Yüzyılda Serap Simavlı var meşhur iyi bir doktor çok yoğun oluyo 1 2 hafta önceden randevu alman gerekiyo. Muayene ücretini tam hatırlamıyorum ama yüksekti 200 küsürdü sanırım
Esolinn Hatice_delikts Yüzyıl Hastanesi Seylan Tapan benim doktorum. Güler yüzlü minnoş tatlı biri ☺️ Şifa Hastanesindeki Nihan hanımı da önceden tanıyorum Yüzyılda çalışıyordu. O da çok iyi cana yakın bi doktordur gerçekten
Elika0 Ben Pendik’te medet Yılmaz’a gidiyorum.. hastane değil yıllardır özel muayenehanesinde bakıyor. 150₺. İlgili bi doktor. İnsanı çok rahatlatıyor ve ultrasonda bakarken size Herşeyi tek tek anlatıyor..
HavvaBal Hatice_delikts yok devlettekiler öyleydi, Nihan Hanım çok ilgili ve çok tatlı bi kadın mesaj atınca falan hemen cevap veriyor sağolsun
Burcinmert Hatice_delikts adatıp hastanesine gidiyorum Fatma bilginere muayene ücreti 165 TL ve memnunum ben, instagram sayfasında paylaşıyor gebelerini bebişleri tavsiye ederim 😊
esraoyku17 Ela532 evet bilgili ve öğretim üyesi . Ama çok soğuk ve kısa muayene ediyor . Sıcaklık çok önemli