Azrasare sırf bu yüzden ben bebeğime emzik vermek istemem işte 😌 bakış açısı sanırım 😌
Çünkü emzik literatürde rutin kullanılması gereken bir şey değil
Bebek tabimi ağlayacak :) sakinleştirme yöntemleri var biraz uğraşmak gerek anne olmak bunu
gerektirir:)
Bebeğe neyi alıştırılsanız öyle gider bu böyle kanımca 🤗