Aysegulflz Kizlar yaa ağda yapan varmı ben hiç dayanamiyorum acisina bebeğe bişey olur diye korkuyorum çünkü kendimi sıkıyorum 😑
PrensessKizim Aysegulflz bebeğe birşey olmaz canım dikkatli işinin ehli yaparsa bide hamile olduğunu bilen biri olursa Allah in izniyle hiçbirşey olmaz
burcuburcu Aysegulflz ben jilet kullanıyorum 😔 ilk hamileliğimdede doğuma kadar kullandım bundada öyle mecburen çünkü ağda yaparken ister istemez kasıyo insan kendini
PrensessKizim Aysegulflz hormonlardan dolayı hamilelikte daha acılı oluyo evet ama en temizi ben surekli gittiğim kuaföre yaptırıyorum sağolsun çok yardımcı oluyor
Alinmavi Aysegulflz jilet yapiyorum hamilelikte hijyen nedeniyle baskasina guvenemem zaten. Normalden fazla acidigi icin de agdayi tercih etmiyorum benim yasadiklarimi bebek de hissediyo onu strese sokmaya gerek yok
Aysegulflz Alinmavi aynen canım bi deneyim dedim agdayi ama bir kere çektim böyle bir acı yoktu yani ve kendimi Oyle kasmışımki kasiklarima ağrı girdi