nafiayavuz bekleyip duruyorum bende gitmek istiyorum ama 20 aylık oğlum svr onuda kimseye bırakamıyorum eşimde hep çalısıyor şimdi yine işe gidecek yakın hastane var ordada nts serum takıp gönderiyolar açılma varmı yokmu brbekte sıkıntı vsrmı yokmu bakmıyolar normalde üniversite hastanesi takipliyip oraya gitmek istedim bugun gidemedim en kötü pazar yada pazartesi acile gidicem bu şekilde devam ederse nişan ve su gelmeyince içim o yüzden birz rahat ama ağrıları çekmekte zormus ilk gebeliğimde hiç sancı çekmemiştim fitil ve serum takmıslardı ötle doğum yapmıştım bu bebiş kendi sancılarımla olucak galiba