Zehra159 Tam 39. Haftada kontrol için gittim hem gebelik şekeri hemde nst bebeğimin düzensiz kalp atışlarından dolayı yatış yapıldı. İlk fitil koyucaz 24 saat için etkisini gösterecek 3 4 saat içinde hafif hafif ağrıların başlar dediler. Eğer açılma olmazsa sezeryana alacaklardı. Ertesi gün 24 saat doldu sıfır açılma ebe gelip 2. Fitili koydu bu arada belirli aralıklarla açılma varmı diye baktılar. En son suyu patlattılar. Tabi bu süre için hiç bir ağrım sızım olmadı. Suyu patlattıktan sonra hafif adet sancısı gibi gelmeye başladı. Ama gene açılma yok. En son suni sancı vericez dediler. İstersem duşa girip plates topuyla egzersiz yapabileceğimi söylediler. Ben kolumda serumla duşa girdim. Arada gelip tekrar açılmaya baktılar. Açılma başlamış dediler duştu egzersizdi derken en son yattım yatağıma bir daha bakalım dediler 10 cm olmuş. Şöyle ıkın böyle yap derken doğuruverdim😊😊