miamia23 Merhaba 29. Haftadayım hala isim kesinlestiremedik kızımıza. İlk isim Eva düşünüyoruz yanına uygun önerebileceğiniz isim var mı?
Kksll miamia23 karışmak istemem ama Eva ismini iyi araştırın derim gayrimüslimlerin Hz havvaya taktiği bir lakapmis pek uygun değilmis aslında dinen bakıldığında ama tabi tercih meselesi
Merveozkaynak_ miamia23 biz Sadece Su koyduk ismini 😀 çift isimli biri olduğum için kısa isim çok güzel geliyor kulağıma eğitim hayatında da kolaylık sağlayacağını düşünüyorum 🐣