Kızlar 35+2 günlük hamileyim dün doktor kontrolümde plasentam yaşlanmaya başlamış bebeğin suyu alt sınırda dedi ve boynuna da 1 kez hafif dolanma varmış sıkı takibe aldı salı günü gideceğim hareketlerini takip ediyorum doktorum en geç 37+0 -38+0 arası doğuma alırım dedi Normal doğum istiyordum zorunlu sezaryen olacak
salı günü kontrolde eğer suda artış felan olmazsa ciğer geliştirici vuracağını söyledi
baya tedirgin oldum 😣 37+0 civarında doğum yapanlar var mı veya böyle bir durumu sağ salim atlatanlar 😢