Elif8888 Merhaba hanımlar 37+1im gün içinde uzun süren regl olacakmışım gibi sancı yaşıyorum düzenli ve çok şiddetli değil ama sizce hastaneye gitmelimiyim
Esan Elif8888 37+5 bende de oluyo o tarz sanci, ama normal dedi doktorum yokluyo bebis dedi, cok fazla olurda bele falan vurursa gitmelisin doktora. Pazartesi kontrolum var en son rahim agzi kisalmasi fln yoktu bakalim bu sefer varmi degisiklik.
Bircan221016 Elif8888 aynisini dun gece yasadim 3 4 saat surmustu bnimki . Bekledim gecmeyince hastaneye gttim. Ama bosa gtmisim:)
Celiklibusee Elif8888 bilmiyorum ben de 37.haftadayım nstde kasılma çıktığı için doktorum bir ilaç verdi eğer çok rahatsız edecek boyuttaysa bi doktorunuza görünmenizde fayda var💐
Elif8888 Morvy sırtım belimden kasıklarıma heran adetim sökülecek gibi bir ağrı ve saatlerdir devamlı hiç geçmiyo
Esan Elif8888 benim gun icinde bir sure oluyo sonra duruyo doktorunuza sorun sorabilirseniz ama zaten dogum olsa baska belirtiler olur diye dusunuyorum 🤔 belki kanala giriyodur
Eklm Elif8888 benimde öyle adet olcakmışım gibi ağrım oluyor belimden kasıklarıma doğru 10 dk devamlı sürüyor agrım sonra geçiyor 35+1deyim
Eklm Elif8888 doktor yalancı sancıdır dedi ancak yalancı sancılarda 1 2 dk sürüyormuş benim en az 10 dk sürüyor ağrım ve özellikle geceleri sabaha karşı oluyor günde 4 5 defa oluyor
Evlat34 Eklm doğum sancısı 10 dk içinde 3,4 kere gelir ve şiddetlidir alttan basınç hissi oluşur bilmiyorum benim öle olmuştu yani