ZeynepSeda59 Tansiyon dusuklugu yasayanlar herhangi bir sorun yasadinizmi bebeginizde veya sizde riskli durumlar oldu mu
Deletedmom434 ZeynepSeda59 hayır kansızlıktan yada herhangi bir sebepten tansiyonun düşüyordur doktorundan tahlillerine bakmasını isteyebilirsin
Esraodaci ZeynepSeda59 doktorum demişti ki Tansiyonum yüksek olması problem,eğer düşük olursa probmel değil,33. Haftamdayım bu arada