Mızlar merhaba ben ayın 30 unda doğuma giriyorum nasipse 26 sında ciğer geliştirme oldum 4. Doz 35 haftalığım ikiz hamileyim bebekler bi kaç gün önceden başlamıştı hıçkırmaya ama bugun iki kere tuttu bi tanesini hıçkırık bu hıçkırık belki küveze girmezler belirtisimi acaba 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🎀❣️