glsm_kr8383 Ayy can dostum 😂😂bence dua ediyorum alayım da biraz kalsın bana diye , çünkü doğumdan sonra hemen bir iştah kaybı ancak diyetisyenin dediklerine uyarsam alıyorum 47 ile gebe kaldım 57 oldum 33 haftalığım toplamda 10 kg aldım karnım baya var yüzüm şişmemiş bacaklarım falan dolmuş öyle mutlu oluyorum ki 😂😂