Sevilay_akar 41+1 olduk bebek hala kanala inmemiş doktor pazartesi sezaryen dedi kanala inmeden suni sancı deneyip doğum yapan var mı çok kararsız kaldım suni sancı alıp almamak konusunda daha önce yaşamış olanlar bilgilendirebilir mi 🙏
Fundabysl Sevilay_akar bende şuan aynı durumdayım ne nişan ne sancı var bu gün nst ye girdim sancı vardı ama açılmam yoktu
Sevilay_akar Fundabysl benimde bugün 2 cm açıklık var dedi ama çocuk hala kanala girmediğinden direkt sezeryan diyor