Nesossssss Bizim yatağımız da geniş değil odaya sığmazdı yoksa yastık çok büyük değil. Hatta şöyle söyliyim ben bu yasytığı almadan önce daha çok yer kaplıyordum 😅. Yatağın sadece yarısını kaplıyor hatta tam yarısı bile değil. Eşinize daha çok yer kalıyor yani.