Asrinbaby 39+4 düm en son geçen hafta Çarşamba nst girdim hiç sancım çıkmadı 1 hafta oldu hala tek bir sancı kasılma yada Doğuma dair bir belirti Yok yarın tekrar kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek bende beklemedeyim böyle giderse suni sancı verilecek sanırım oysa kendi sancımla doğurmayı çok isterdim