Secil26 Sevgili anne adaylarım aranızda covit aşısı olan var mı ? Varsa sınovac yada biontec hangisini oldunuz?kaçıncı haftada oldunuz ? Olduktan sonra yan etki olarak ne yaşadınız beni bi aydınlatsanız süper olur şimdiden teşekkürler ♥️
Passion Secil26 17. Haftamda biontech in ilk dozunu oldum. İlk akşam çok hafif bir kol ağrısı dışında bir yan etki yaşamadım şimdi sabırsızlıkla 2. Doz olmayı bekliyorum 😊
busrasahinn Secil26 burda bir sağlıkçı yorumu okudum 2 doz sinovac olmuş ama 0 antikor çıkmış 3. Doz Biontech olmuş o yüzden bende 18+5 im grip oldum iyileseyim olacağım
gunesveguney Secil26 biontech oldum etkisinin daha yüksek olduğunu düşündüğüm için, en ufak bi yan etki de yaşamadım şükür kol ağrısı bile olmadı.Tetanoz 1 haftadır ağrıyor mesela 😂
Secil26 Bebek4545 bende salı günü ilk doz sınovac olacağım 16 haftalık hamileyim olmadan biraz bilgi alıyım dedim teşekkürler
Secil26 Secil26 kaç haftalıksın ? Benim etrafimdaki hamileler yavaş yavaş covit olmaya başlayınca korktum bende açıkçası aşı olmaya karar verdim
MinikMucizeninAnnesi Dün ilk doz biontech aşımı oldum,hiç bir belirtim yok çok şükür 🙏🏻 21 haftalık gebeyim çok güvendiğim 2doktor yönlendirmesi ile oldum aşımı.
Secil26 Ya benim doktorum 3 aydan sonra olacaksan sınovac ol demişti bende şuan onu dinliyorum bakalım
AnnelikHayali Ben gebelikten önce biontech ilk dozu olmuştum. Hamile kalınca ikinci dozu olamadım. Şu an 10 haftalık oldum. Doktorum istediğin zaman vurulabilirsin ikinci dozunu dedi. Birkaç güne ikinci dozu da yaptıracağım.
Kamusbuglem AnnelikHayali ilk 3 aydan sonra ol diyolar ama bende 12 haftalıgım en azından 13 haftada olıyım diyorum