Ay bilmiyorum pastelya kids diye bir sayfa var orda cibinlik beğendim 500 küsür fiyat dedi beşik alınıyor o fiyata neredeyse dönence de çok tatlı görünenler yine aynı fiyat ben bilmiyorum insanlar ne yapsın 🙄 büyük ihtimal almam o beğendiklerimi ama içimde kalır. İnsan sanırım ilk çocuğu olunca özellikle çok hevesleniyor malum fiyatlar boğazımızda kalıyor 😄 örgülü kenarlıklar bile dünya bir para